Schade melden
Wanneer u een schade heeft adviseren wij u contact op met uw tussenpersonen. Deze zal u adviseren en helpen met het melden van de schade.
Buiten kantoortijden
Heeft u buiten kantoortijden een autoschade dan kunt u contact opnemen met de alarmcentrale. Het telefoonnummer van de alarmcentrale vindt u op uw internationaal verzekeringsbewijs (groene kaart).
Schade schriftelijk melden
Voor de behandeling van uw schade ontvangen wij graag een schriftelijke melding van uw schade. Hiervoor kunt u, afhankelijk van de polis waarop de schade gedekt is, gebruik maken van 1 van de schadeformulieren onderaan deze pagina.
Schade in behandeling
Wilt u meer informatie over ons schadebeleid, kijk dan in onze brochure: “ Schade, wat nu?”
Vragen
Heeft u, na het lezen van de brochure “ Schade, wat nu?”, vragen dan kunt u voor informatie terecht bij uw tussenpersoon. Mocht u liever rechtstreeks contact met ons hebben over de schade dan kunt u telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 088-5434370 of per e-mail schade@hollandiaassurdeuren.nl (wij verzoeken u het schadenummer in het onderwerp te vermelden).
Bij vragen over een schade gemeld op uw rechtsbijstandverzekering is het voor ons slechts heel beperkt mogelijk u te informeren over de afwikkeling. Dit is vanwege de wet op de privacy. U kunt voor een schade op uw rechtsbijstandverzekering het beste zelf contact opnemen met de rechtsbijstandsverzekeraar die uw schade in behandeling heeft.
Schade-aangifte formulieren
Europees schadeformulier (autoverzekering)
Algemeen
Doorlopende Reisverzekering
Annuleringsverzekering
Klanttevredenheidsonderzoek schadeafhandeling
Klik hier voor de enquête